دختری که من باشم...

دختری که من باشم...

دختری که من باشم...

دختری که من باشم...

سلام،،

دوستان به خواسته مامانم میخوام بهaیگم که یا منو میخوای)واسه ازدواج( یا رابطمون تموم،

البته به این صراحت بهش نمیگم و خودمو کوچیک نمیکنم ولی یه جورایی بهش همینو میفهمونم.

واسم خیلی دعا کنین نمیدونم طاقت میارم اگه بگه نه یا اینکه طاقت نمیارم

نظرات 6 + ارسال نظر
حدیث پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 08:59

سلام شیرین خانم . عزیزم فکر کنم بهترین تصمیم را گرفتی امیدت به خدا باشه که همیشه بهترین حالت را برای بندهه اش در نظر میگیر ه.

مرسی عزیزم

الهه پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 00:27

سلام شیرین جا ن حالت چطوره یه سری بود درباره فالگیر میگفتی الان شماه تلفنشو میخاستم لطف میکنی شمارشو برام بفرستی احتیاج دارم مرسی

شمارشو خاموش کرده

گاه نوشت های من شنبه 22 آذر 1393 ساعت 02:22 http://p106.blogfa.com

ایشالا که بهترین ها برات اتفق بیفته

مرسی عزیزم

آوا جمعه 21 آذر 1393 ساعت 03:39 http://ava4keyvan.blogfa.com

به نظر من مستقیما در این رابطه چیزی ازش نپرس, چون خودت هم هنوز مطمئن نیستی تحمل شنیدن هر.جوابیو داری یا نه....سعی زیرپوستی بفهمی برنامش چیه? هدفش چیه? یکم زرنگ باش دختر

اصلا زرنگی تو وجودم نیست نمیدونم چرا

شنگو چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 05:10

خری اگه طاقت نیاری
نارحت نشی

دست خودم نیست

پگاه سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 21:46

شیرین جون عزیزم واست دعا میکنم هرچی یه صلاحته وباعث خوشبختی بیشترت میشه برات اتفاق بیوفته.ولی همین خوبه که جوری میخوای بگی که خودت کوچیک نشی شخصیتت خودتو باید حفظ کنی

چشم عزیزم حفظ کردم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.