دختری که من باشم...

دختری که من باشم...

دختری که من باشم...

دختری که من باشم...

دندون پزشکی...

سلام دوستای گلم خوبین؟سلامتین؟؟

بریم سراغ نوشتن:

امروز صبح ساعت ۸بیدار شدم که خیلی سختم بود چون شب ۳/۵خوابیده بودم،مادربزرگ گفت ص%D

نظرات 2 + ارسال نظر
فرشته دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 07:55

عزیزم چرا فکر می کنی کسی که دانشجوی پزشکی است مطلقا بیمار نخواهد ماند؟ اتفاقا الان به خاطر زیاد شدن تعداد پزشکهای عمومی فقط توی روستاها و شهرهای دور افتاده مجوز مطب می دند. به همین علته که دوستای من همشون رفتند امتحان تخصص دادند با اینکه علاقه ای به ادامه تحصیل نداشتند. چون با مدرک پزشک عمومی نمی توانستند کاری پیدا کنند.
در ضمن به نظر می رسه ایشون توی رابطه با شما جدی نیستند. یعنی می خواند تا وقتی دانشجو هستند یه دوست دختر داشته باشند ولی برای ازدواج، با فرد دیگه ای ازدواج کنند. البته ما که از دل کسی خبر نداریم. من بر اساس نوشته های خودتون می گم.
در هر صورت پسری اگر از آینده شغلی اش مطمینه می تونه الان بیاد رسما خواستگاری و نامزد باشید یا حتی عقد کنید تا وقتی بتوانید مستقل باشید. نارضایتی خانواده هم معمولا بهانه است چون پسری اگر واقعا دختری را بخواد بلده چطور پدر و مادرش را راضی کنه.
اینکه گفتی نهایتا یک سال براش صبر می کنی خیلی تصمیم خوبی است. من دوستی داشتم که ۴ سال دوران دانشگاه را منتظر دوست پسرش موند. خب توی اون مدت خیلی ها دوستش داشتند ولی چون فهمیده بودند دوست پسر داره جلو نیومدند. بعد چهار سال هم پسره گفت خانواده‌ام راضی نیستند. ولی دختره کوتاه نیومد و گفت باید باهام ازدواج کنی من ۴ سال همه موقعیت هام را به خاطر تو از دست دادم. پسره را تهدید کرد که میره با هر دختری بخواد ازدواج کنه، در مورد رابطه شون میگه. پسره هم دید چاره ای نداره، باهاش ازدواج کرد ولی بعد یه سال دختره دید این زندگی نمیشه. پسره واقعا دوستش نداشت. رفتند طلاق توافقی گرفتند. منظورم این نیست که کیس شما شبیه این کیس دوست منه، نه. ولی یه درصد احتمال بده که دوست پسر تو هم با تو چنین کاری بکنه

در هر صورتی پزشکا از ۹۰%جامعه موفق ترن به شخصه پزشکه بیکارو بی پول تا حالا ندیم.
من که امیرحسین رو تهدید نمیکنم که همچین اتفاقی بیوفته.
مرسی از راهنماییتون

امین پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 18:09 http://pll.blogsky.com

سلام
دارم پستت های گذشته ات رو میخونم و مرور میکنم
تا کم کم متوجه بشم چی نوشتی و مشکل کارت کجاس
بهت میگم اون چیزایی رو که تا اینجا متوجه شدم
من نمیدونم چطوری یا چه شکلی وارد رابطه دوستی با این پسره شدی ولی اشتباه بزرگی کردی و خودت رو گرفتار عاشقی و این بازی ها با این پسره کردی که نمیدونم و هنوز به اونجا نرسیدم چطور شخصیتی داره و چه نوع رفتاری در برخورد با تو
ولی میگم اشتباه کردی با پسری که نه درسش رو به جایی رسونده و نه مدرک تحصیلی داره که میتونی بگه درسش رو خونده و نه خدمت رفته که بعدش بگی با توجه به مدرک و پایان خدمتش امیدی هست که اینده شغلی داشته باشه
تو پیش خودت چه فکری کردی که با این پسره قرار و مدار ازدواج ریختی ...به نفع خودته که تمومش کنی
یعنی میخوای تا 5 یا 6 شال دیگه باهاش دوست باشی و بمونی به پاش و همه جوری که شد با موقعیت و شرایطش کنار بیایی که بعدش ببینی سرکار میره یا خانوادش راضی میشن تو رو واسه پسرشون بگیرن یا نه

خب حالا بزار بقیه پست ها رو بخونم

سلام مرسی از راهنماییت دوست عزیزم ایشوم دانشجو پزشکی عستن پس در آینده مطلقا بیکار نمیمونه و ایندش روشنه.
قبلا میخاستم به پاش وایسم ولی با حرفایی که دوستان زدن پشیمون شدم نهایتا یه سال صبر کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.