دختری که من باشم...

دختری که من باشم...

دختری که من باشم...

دختری که من باشم...

دوستان دیشب منو امیرحسین خداحافظی کردیم تا خوده صبح بیدار بودم صبحم دوساعت خوابیدم که با بدترین حالت از خواب پریدم،

به مامانم گفتم وقتی حالمو دید اشکاش ریختن ولی سریع پاکشون کردو گفت ولش کن فراموشش کن،

خدایا دیشب بهت گفتم هرچی بشه راضیم خیلی سریع امتحانم کردی و با امیرحسین خداحافظی کردم،

خواهش میکنم یا دعا کنین بمیرم یا اینکه برگرده واقعا نمیکشم، هنوز ۲۴ساعت نشده دارم روانی میشم یه عمر چطوری تحمل کنم؟؟

التماس دعا

نظرات 4 + ارسال نظر
آوا شنبه 27 تیر 1394 ساعت 18:39 http://ava-life.blogsky. com

خب بیشتر توضیح بده ، اون چی گفت ؟ سر چی خداحافظی؟

الان پست میدارم عزیزم

نازی شنبه 27 تیر 1394 ساعت 18:25

سلام عزیزم
من همه مطالب وبلاگت رو قبلا خوندم
ان شاا... بهترین ها برات اتفاق می افته

چرا خداحافظی کردین؟

ممنونم عزیزم

نازنین شنبه 27 تیر 1394 ساعت 17:20

چرا شیرین جان خداحافظی؟ دعا کن بهترین اتفاق برایت بیفتد نه لزوما جیزی که الان دوست داری

دعا کن برگرده

پری شنبه 27 تیر 1394 ساعت 15:49 http://pardis7594.blogfa.com

چطوری؟
چی شد؟کاش بیشتر توضیح می دادی

بخدا امروز سر نماز صبح عجیب اومدی توی یادم
ولی اصلا فکر نمی کردم خبری شده باشه
اتفاقی سرزدم

خدا خیرت بده همیشه واسم دعا کن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.