دختری که من باشم...

دختری که من باشم...

دختری که من باشم...

دختری که من باشم...

حالم خوب نیست نمیتونم تایپ کنم فقط بگم که همه چی تموم شد امیر نمیخواد ادامه بده،

خواهش میکنم دعا کنید بمیرم داره جنون میزنه به سر دارم روانی میشم

نظرات 8 + ارسال نظر
پری شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 14:37

چرا نمی خواد ادامه بده؟

چون تهش باباش نمیذاره

فهیم جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 11:18

تحمل کن عزیزمممم.این روزا میگذره و بعدا میخندی بهش. امیدوارم حال روحیت زود زود خوب شه. برات دعا میکنم عشقم

مرسی از لطفت عزیزم

سحر پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 02:23

قربونت برم پسری که هنوز هیچی نشده جا زده اصلا ارزش نداره که حتی بهش فکر کنی.سخته واقعا هم سخته ولی تو باید قوی باشی عزیز م

قوی هستم

بهار دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 09:46

سلام عزیزم مگه وبلاگ منو نمیخونی نمیبینی هنوز دارم چوب اشتباهاتمو میخورم یه اشتباه زورکی خدا برای من چیز دیگه ای میخواست اما من بهش توکل نکردم خداوند خودس میدونه چقدر پشیمونم حقم این نبدو چرا دعا کنم بمیری دعا میکنم سر عقل بیای جدا میگم بذا بره زمان همه چیز رو حل میکنه تو رو خدا از من و امثال من عبرت بگیر رفتنی میره بخواد بیاد خودش بر میگرده اگرم برنگشت ایمان داشته باش یه بهترش رو خدا برات کنار گذاسته راستی رمزم 1122 ست

رفت دیگه خانومی

پیرمردپرحاشیه شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 00:23

بخت هم نیستید.تمومش کن...

تموم شد

نازنین جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 18:45

شیرین جان میدونم سخته اما باور کن در زندگی هر دختری جداقل 1 بار این اتفاق افتاده و چند سال بعد که چشماشو باز کرده دیده که چقدر خدا دوستش داشته که اون زمان به فرد مورد غلاقش نرسیده. امیدوارم روزی برسه که هم خودت قوی باشی و هم در کنار یک مرد قوی که دوستت داره قرار بگیری. راستی از امیر ننوشتی، چرا قبول نکرد ادامه بدید؟

چون آخرش باباش نمیذاره

elahe پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 09:55 http://elahesong.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی عزیزم ایشالله که میده عزیزم چطور هواتو داشته تا این روز ایشالله صبری بهت میده که بتونی همه چی رو فراموش کنی عزیزم

elahe چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 22:47 http://elahesong.blogsky.com

عزیزم الهی فدات بشم عزیزم توروخدا اروم باش عزیزم بمیرم یعنی چی عزیزم این شاید خواست خدا بوده که تو نتونی با پسری که خیلی دوستش داری ازدواج کنی قصد بدی ندارم ولی شاید این خواست خدا بوده

کاش خدا صبرم بده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.