دختری که من باشم...

دختری که من باشم...

دختری که من باشم...

دختری که من باشم...

شیرینـه شرمنده:)

دوستای گلم بعد از مدت ها سلام خوش حالم که منتظرم بودین و ناراحتم که خیلیییی بد قولی کردم میام و بازم با جزییات مینویسم ولی الان شبه و خوابم میاد فردا شب منتظرم باشید.

راستی آبان تولد aـه پیشنهاد بدین واسش چی بخرم؟؟

بازم از تاخیرم عذر میخوام

نظرات 3 + ارسال نظر
الهه دوشنبه 12 آبان 1393 ساعت 00:32

من تقریبا دیر میخوابم و خوشحالم که پست گذاشتی. من به عنوان یه خواهر بت میگم که فکرتو با این چیزاپر نکن الان تو بهترین سن و دوران عمرت هستی درست نیست که ذهن قشنگتو با این چیزا پر کنی سعی کن با درس و دانشگات خودتو مشغول کنی نه با این فکرا که میگی دلت شکسته و این حرفا.درست میکی آدم تو این دوران حساس میشه ولی ب خدا ارزش نداره عمرتو با این فکرا بگذرونی. این نکته همیشه تو ذهنت باشه که ارزشت خیلی بالاست و قدر خودت رو بدونی

من به همه حرفات باور دارم واسه همین دیگه بهش فکر نمیکنم

الهه یکشنبه 11 آبان 1393 ساعت 01:24

بازم که دختر جون بدقولی کردی!قرار بود بیای تعریفیاتو بگی ولی رفتی و خبری ازت نیست!

بد قولی نکردم شبا زود میخوابی

آوا شنبه 10 آبان 1393 ساعت 23:27

گفتی امشب میای اما نیومدی

اومدم دیر اومدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.