دختری که من باشم...

دختری که من باشم...

دختری که من باشم...

دختری که من باشم...

سلام دوست جونا روز خوبی داشته باشید.

دیشب باختیم دقیقه ۹۱هم باختیم خیلییییی سخت بود خیلییییی ولی از دید منطقی اگه نگاش کنیم باید گفت ترکوندیم الکی که نبود یکی از بهترین تیم های دنیاست ما تو رتبه ی ۴۳هستیم ولی با این حال عالی بود تازه ما ۱۱نفر بودیم اونا ۱۲نفر(با داور) پنالتی ما هم گرفته نشد کلا بازیکنا خیلی زحمت کشیدن عالی بودن هم اشکان دژاگه هم رضا قوچان نژاد و دروازه بانه خوش تیپمون و همه عالیییییی.

همونطور که میبینید ضایع شدیم نه نه حدس من درست بود نه حدس a☺

ایشالا بوسنی رو میترکونیم پیش بینی من۳-۰هست حالا ببینیم چی میشه.

الان در حال خوندن هستم شرایطمو که میدونین واسه همین بعدا ازون پستهای تپل واستون میزارم ولی الان نمیشه بازم میگم دوستانی که هستن چه اونایی که خاموشن واسم دعا کنید به دعا ها و انرژی هاتون نیاز دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.