دختری که من باشم...

دختری که من باشم...

دختری که من باشم...

دختری که من باشم...

سلام دوستای گلم....

اول از همه یه توضیح راجع به پست قبل میدم:

من واقعا دیگه به این قضیه فکر نمیکنم به قول دوست عزیز مجازیم یه ادم باید به این سطح از درک و شعور برسه که بدونه مشکلات خانوادگی تقصیر ما نیست اگر به این سطح از شعور  نرسیده پس زندگی باهاشم فایده نداره من دیگه با این قضیه کنار اومدم من میتونم درس بخونم کلی ورزش یاد بگیرم و تو این جامعه زندگی کنم این قضیه فقط جزئی از زندگی من باید باشه نه همش و نباید از من یه دختر افسرده بسازه من فعالیت دارم زندگی دارم و ازشون لذت میبرم و نمیزارم این مشکل تمام زندگی منو تحت شعاع قرار بده  سعی میکنم شاد باشم و این شادیو نگه دارم غم همیشه سراغ ادم میاد اما باید کاری کنم که غمها زود از یادم برن و شادی ها طولانی تر شن دنبال علایقم میرم تا شاد باشم و یاد گرفتم خوشبختی لذت بردن از چیزای کوچیک تو زندگیه.

بزرگی میگه یه ادم رو بخاطر سه چیز تو زندگی هرگز مسخره نکن:

ظاهر

محل تولد

خانواده

چون ادم هیچ حق انتخابی برای اونا نداره، و اونا رو خدا به ادم میده البته نقش مارو که نمیشه توی بهبود اونا منکر شد ولی در اصل قضیه ما نقشی نداریم.واقعا دیگه اجازه نمیدم این موضوع ناراحتم کنه از تمام حرفا و راهنماییاتون و همینطور گفتن تجربیاتتون تو این قضیه ممنونم♥

خوب دوستای گلم بازی با نیجریه هم که دیدین ما نبردیم ولی نباختیمم بهله. ملت ما اینقد تو محدودیت هستن که با اینکه بازی رو نبردن اما لطف کردن ریختن تو خیابونا و شادیو دستو سوتو هورا یعنی من عاشق هموطنامم☺☺ عکس روحانی عزیز هم دیدم که تو خونش جلو تلوزیونه با تیشرت و شلوار ورزشی داره فوتبال میبینه گذاشته تو تویتر و شبکه بی بی سی هم اینو گذاشته تو صفحه خودش و رکورد لایک رو زده و خیلیا از صمیمیت رییس جمهور تشکر کردن یکیم کامنت گذاشته بوده که چرا تنها بازی رو میبینه این دیگه گیر الکی بودا ☺خوب یه مطلب باحال راجب به این جام جهانی خوندم میگم که باهم بخندیم قابل توجه خانوما:

وسط بازی به اقایون حرف عاشقانه نزنید بزارین بین دو نیمه.

تکرار بازی فوتبال هم واسه اقایون جذابه همونطور که تکرار سریالای جم تی وی برای ما.

اونی که لباسش با بقیه فرق داره داور.

استقلال و پرسپولیس تو جام جهانی بازی نمیکنن.

کنترل در این ایام مطعلق به اقایونه.

از اقوام خواهش کنید که در این ایام جام جهانی زاینده،زاییده،متولد و مرحوم نشوند.

خخخخخ☺


بهله نمکامو ریختم حالا برم سراغ خودم دیروز عربی خوندم بعدم رفتم تستهای کنکورو زدم کامل نه ولی، بعد میام درصدامو واسطون میزارم هرکی بخنده به دردم گرفتار میشه: ) در حین درس یه پفک میل نمودم عمه اومد خونمون و کلی مهر محبتش قلبمه شده بود هی میگفت عزیزم چرا اینقد لاغر شدی حین درس خوندن میوه بخور شیرینی بخور چرا نمیای خونه ی ما و ازین جور حرفا مدیونید اگه فکر کنید منو واسه پسرش خواستگاری کرد;-)   ناهارم مرغ با پلو زعفرونی و سیب زمینی سرخ کرده خوردم (از عزیزانی که رژیم دارن درخواست میشود در این لحظه منو به رگبار فحش نبندن;-)   )

ماهواره هم درست کردیم هنوز از اینکه ماهواره رو بابام خراب کرد حرص میخورم بابا مگه چیزه الان تازه طبق اماری که خودشون اعلام کردن ۷۰%مردم ماهواره دارن که مسلما طبق معمول امارشونو الکی میگن و خیلی بیشتر از ۷۰%هست و جالب اینکه نصابه میگفتمن واسه کلی از کارمندای دادگستری و کلی قاضی وصل کردم دیگه ما که جای خود داریم حالا وصل شدو خوشحالیم چیزه دیگه ای مهم نیست .

به امیرحسین که پی.ام میدادم باز سر اون موضوع بحثمون شد ولی خیلی جدی تر میگفت احسان(دوستش) بهم گفته اگه شیرین دوستت داشت حتی اگه خواستت مخالف میلش بود قبول میکرد فقط به خاطر اینکه تورو ناراحت نبینه سر لین حرفش کلی بحث کردیم و گفتم که تو خیلی تاثیر میپذیری از بقیه اگه این جوریه شینام خیلی حرفا در موردت به من زد (راست گفتم) شینا بهم گفت اون خواسته خودشو مطرح میکنه اما اینکه بخواد به تو فشار بیار و یا بگه یا خواستم عملی میشه یا دیگه تموم این کارش احمقانست، منم این حرفا رو به امیرحسین گفتم بعد جنجال به پا کرد که تو مگه حریم خصوصی نداری که به شینا حرفا منو گفتی منم گفتم من همین یه حرفو بهش گفتم و توهم به احسان گفتی،  نمیدونم شاید حسم غلطه اما حس میکنم شینا با اینکه راهنماییم میکنه و رفتاراش خوبه اما یکم حسادتم قاطیشه میگم شاید این حسم اشتباه اما شخصا امکان نداره به یکی بگم که پسری که دوسش داری و اینقدم مودبه سر یه بحث ولش کن، با تمام این اوصاف بازم دوست بدی نیست.و خبر جدید اینکه شینا داره عروس میشه خانوما کل کل☺☺ میخواد بشه زنه پسر خالش و بره اروپا درس بخونه میگه هزینه اش میشه سالی ۲۴میلیون بنظرتون این یکم نا معقول نیست؟؟این مبلغ واسه اروپا خیلی کمه تازه تو همین ایران خیلی بیشتر ازین حرفا خرج میشه.

بعد از این حرفای a شب بدی بود واسم کلی فکر کردم اما به هیچ نتیجه ای نرسیدم انگار با خودم میجنگیدم صبحم که بیدار شدم همینجور ناراحت بودم که از aیه پی.ام اومد نوشته بود:

من دیشب خیلی فکر کردم دیدم که گاهی من باید کوتاه بیام و این رابطه خیلی چیزای خوب داره که بشه بخاطر اون خوبیا از خیلی چیزا گذشت.

یعنی این پی.ام شد اب رو اتیش اروم شدم خدایا شکرت خیلی بزرگی خیلییییییییی .

من برم سر درسم باید کلی عربی بخونم و باز برم سر وقت زیستم دوستای گلم به دعا ها و انرژی مثبت همتون نیاز دارم فقط چند روز مونده واسم دعا کنید♥

پانیک جان پیام خصوصیتو خوندم مرسی عزیزم فقط شمارتو اشتباه نوشتی و اینکه ادرس وبتم بزار عزیزم♥

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.