دختری که من باشم...

دختری که من باشم...

دختری که من باشم...

دختری که من باشم...

مرگ بر وایبر من...

سلام دوستان...

دیروز برناممو نتونستم تموم کنم عصر که حس خوندن داشتم برقا رفت مامانم گفت حالا که برقا رفته بیا بریم خونه مادربزرگت رفتیمو شبم برگشتیم.

من وایبرم همیشه میزنه ان لاین حتی وقتی تو برنامه نیستم نمیدونم چرا خودم حدس میزنم بخاطر گروه باشه a پرسید چرا تو همش ان لاینی گفتم نمیدونم من تو برنامش نبودم شاید بخاطر گروه باشه گفت نه مگه میشه من خودم تو گروهم اینجوری نیست گفتم حرفمو باور نمیکنی گفت نه گفت لعنتی یه جوری قانعم کن گفتم خوب من خودم نمیدونم واسه چی میزنه ان لاین چطوری تورو قانع کنم؟ بعدش گفت که من بهت اعتماد دارم و الکی اینجوری گفتم خواستم اون روی سکه رو هم ببینی گفتم خوب من کاری نکردم چرا باید اون روی سکه رو ببینم گفت فقط خواستم بگم یه رو دیگه هم دارم بعد گفت تو تلاش نکردی حتی منو قانع کنی، تو این وضع نت قط شد بیشتر عصبی شدم زنگیدم گوشیش خاموش بود دیوونه شدم دیگه هی اشک میریختم و ایه الکرسی میخوندم که یه دفعه اس داد گفت نتم قط شده دوباره بهش توضیح دادم که من نمیدونم چرا ان بودم گفتم میخوای از گروه بیام بیرون؟؟گفت نه عزیزم نیاز نیست گفتم بهم شک داری؟؟ گفت اگه بهت شک داشتم چیزی بهت نمیگفتم ولت میکردم تازه یکم اروم شدم با این حرف فقط خدا میدونه دیشب چه رنجی کشیدم فقط خدا.....:) 

صبحم پی.ام داد صبح بخیر منم گفتم صبح بخیر دیگه هیچی نگفت نه سلامی نه چیزی، من باید باور کنم همه اینا به خاطر ان لاین بودنم بوده؟؟ میدونم یه چیزیش شده به من نمیگه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.