دختری که من باشم...

دختری که من باشم...

دختری که من باشم...

دختری که من باشم...

سلام دوستای گل و بی معرفت من...

خوب من که خوبم برنامه درسیم که اجرا نشد اما تمام سعیم رو میکنم که تا اخر هفته بخونم و ازمون قلم چیم رو خوب بدم در حال حل تست فیزیکم نه ببخشید تست های فیزیک دارن منو حل میکنن....☺

وa خوبه در حال درس خوندنه امتاحاناش داره! شروع میشه دیگه کمتر پی ام میدیم بهم اما خو اصلاااااا اشکال نداره ☺ من که ناراحت نیستم والا میرم به دوستان گرام پی ام میدم ☺

نیاز به یه دنیا دعا و انرژی مثبت دارم واسه کنکورم دعا کنید خواهش میکنم

کاش کنکورمو خوب بدم تا از تابستون لذت ببرم برنامه تابستونمو بکنم پر از کلاس ورزش و موسیقیو گردش اینقد برنامه دارم که ۲۴ساعت روز واسم کمه میخوام بترکونمممممممم☺

دعا کنید این یه ماهو در حد مرگ☺ بخونم بعدشم که بریم باهم تو بهترین یه ماه سالیم♥

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.